​Genel Hükümler


Hazırlama Tarihi: 19.12.2017
  
1.   Analiz ücretlerinden KDV alınmamaktadır.
2.   Yapılacak analizde başka bir analizden elde edilecek sonuçlar kullanılacak ise söz konusu analizlere ait ücretler de ayrıca tahsil edilecektir. (Rutubet, tuz, yağ, GDO v.b.)
3.   Enstrümantal cihazlarla aynı anda birden fazla parametrenin sonuç olarak verilmesi durumunda analizden bir tek ücret alınacaktır.
4.   Analiz ücreti alınacak numunelerde ücretler yatırılmadan analizler başlatılmaz.
5.   Özel İstek numunelerinde sonuç raporunun kim/kimler tarafından teslim alınacağının, şayet iletişim araçları vasıtasıyla alınmak isteniyorsa faks numarası, adres ve telefon numarası gibi bilgilerin Özel İstek Analiz Başvuru Formu’nda açık olarak belirtilmesi gerekmektedir.
6.   Karşı merkez ödemeli kargo olarak sonuç raporunun gönderilmesinin istenmesi durumunda, konunun başvuru dilekçesinde belirtilmesi gerekmektedir.
7.   Müşteri tarafından kargo ile gönderilen numunelerin kargo ücretleri gönderici tarafından karşılanır.
8.   Analiz süreleri normal şartlar göz önüne alınarak yazılmış olup; elektrik-su kesintileri, numune yoğunluğu, cihaz arızası, validasyon ve verifikasyon çalışmaları, resmi tatiller vb. durumlarda analiz süreleri uzayabilir.
9.   Müşteri  talebi  doğrultusunda  analiz  sonunda  kalan  numunenin  iadesi  7  gün  içerisinde  istenebilir.  Ancak uygunsuz sonuç çıkan numunelerin iadesi yapılmaz. Numune hazırlama yöntemine bağlı olarak tüketime uygun olmayacak hale gelen şahit numunenin iadesi yapılmaz. Belirtilen sürede teslim alınmayan numuneler komisyon gözetiminde imha edilir.
10. Gıda ve yem numunelerinde, enerji hesaplamalarında kullanılan parametrelere göre ücret alınır.
11. Belirtilen analiz süreleri uygun koşullar altındaki tahmini süreler olup, bu süreler talep miktarına ve çeşidine bağlı olarak aşılabilir.
12. İhracat amaçlı ürünlerde pestisit etken maddelerinin tespitine yönelik yapılacak analiz ücreti KDV dahil/istisna 550,00 TL olarak uygulanır.
13. (*) işaretli analizler akreditedir. Akredite Analiz Ücretlerine %10 ilave ücretlendirilmiştir.
14. Belirlenen ücretler değişiklik yapılmadığı müddetçe 19.12.2017 ile 31.12.2017 tarihleri arasında geçerlidir.
 
 
T.C. ZİRAAT BANKASI DENİZLİ ŞUBESİ (084) Hesap No: 44728310-5002
IBAN No: TR03 0001 0000 8444 7283 1050 02
 
Tel : 0 258 241 11 05, Fax: 0 258 241 07 90
Web Adresi:  http://gidalab.tarim.gov.tr/denizli
e-posta: denizli.gidalab@tarim.gov.tr
Adres: Sırakapılar Mah. 1523 Sok. No:1 20010 Merkezefendi/DENİZLİ
''